سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تیپ و لباس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

با شلوار اسلش چی بپوشیم؟+ مدل شلوار اسلش جدید 2019

ا شلوار اسلش چی بپوشیم


چه شلوارهای اسلش رو دوست داشته باشید یا نه، این شلوارها جای خودشون رو تو لباس های مردانه ثابت کردند  و به این زودی ها هم رفتنی نیستند. شاید شما از اون دسته آدمایی باشید که سعی میکنند بیشترین فاصله رو از این شلوارها داشته باشند یا یا از اونایی که هر روز از این شلوارها میپوشند، بهتره که به توصیه های ما گوش کنید و تا جایی که میشه خوشتیپ به نظر بیایید


حالا چجوری شلوار اسلش بپوشیم


تا حالا از خودتون پرسیدید که چی با این شلوارها خوب میشه؟ ما چند مدل ساده به شما پیشنهاد میکنیم تا کمی متوجه بشید که چجوری باید این لباس ها رو پوشید. (میدونید که... هر کسی یجور لباس بهش میاد)

اگر میخواهید بدونید چه لباسی مناسب شماست این مطلب را از دست ندهید : آقایان کوتاه قد و بلند قد چطور لباس بپوشند ؟


برای تیپ غیررسمی( ورزشی، اسپرت، راحتی) یا کژوال آماده باشید...
راحت ترین روش برای پوشیدن این شلوار اسلش: خیلی سخته بخواهی تیپ رسمی و مجلسی با این شلوارها بزنی ولی ممکنه ( بعدا راجب این قضیه حرف میزنیم). راه ساده اش که بدرد فصل تابستان هم میخوره اینه که با تیشرت جذب و یا ژاکت نازک که با کتونی ورزشی تضاد قشنگی ایجاد میکنه، ست کنید. اسلش های فاق بلند یا بگی برای این تیپ خوب به نظر نمیاد.

اگر اسلش مناسب دارید اما برای انتخاب تیشرت مناسب تابستان مشکل دارید این مطلب مناسب شماست : راهنمای انتخاب تی شرت برای تابستان

شلوار اسلش مدل جدید

مدل شلوار اسلش جدید در انواع طرح های شیک برای آقایان خوش استایل


شلوار اسلش با پلیور یا هودی


بهترین راه برای پوشیدن تیشرت یقه گرد و شلوار اسلش که یه پلیور ساده هم روی تیشرت بپوشید. در این موارد بهتره سراغ شلوار اسلش های جذب،یا شلوار ورزشی با پاچه کش دار برید، چون اگر شلوار گشاد یا خیلی بگی باشه استیل شما رو خراب میکنه و خیلی بیش از حد راحتی میشه. اضافه کردن یه ژاکت به این ترکیب هم باعث میشه تیپ رسمی تر و مجلسی تری داشته باشید. یه جفت کتونی ورزشی تمیز هم با این تیپ عالی میشه فقط حواستون باشه که کثیف نباشند.

اگر میخواهید اصول پوشیدن لباس رو بدونید این مطلب برای شماست : زیر ژاکت یا بافت یقه هفت چی بپوشیم؟

شلوار اسلش مدل 2019

شلوار اسلش پسرانه کِشی


تیپ رسمی با شلوار اسلش


این قسمت واقعا سخته چون کسی به شما نمیگه با شلوار اسلش برید سر کار ولی میشه جوری این شلوارها رو پوشید که تیپ نیمه رسمی داشته باشید. بهترین گزینه واسه این کار شلوار اسلش جذب هستش. این نوع شلوار زیاد تو چشم نمیزنه که با کفش کتونی خیلی خوب میشه. ترکیب این شلوار و کفش با تیشرت آستین بلند یا کوتاه و پالتو از الزامات این تیپ نیمه رسمی هستش. در آخر جوراب ساده سفید و یک شال که شما رو گرم نگه داره ریزه کاری های این تیپ هستند.

با خوشتیپ ترین مدل ایرانی بیشتر آشنا شوید : حمید فدایی ، خوشتیپ‌ترین مدل مرد ایرانی

شلوار اسلش مردانه جدید

ست کردن شلوار اسلش با کاپشن

بهترین شلوار اسلش های مردانه


اول از همه باید بدانید که شلوارهای اسلش یا شلوارهای ورزشی برای راحتی درست شدند. اگرچه پایین و بالای زیادی هم داشتند (خدا را شاکریم که از شلوارهای دهه 90 میلادی خبری نیست)، ولی همیشه هدف این شلوارها راحتی بوده و هست.
با این حال باز هم این شلوارها فقط برای باشگاه و راحت بودن توی خونه نیستند و طراح های مد شلوارهای اسلش جایگاه خودشون رو توی تیپ های رسمی تر هم پیدا کردند. ولی ست کردن این شلوارها با بقیه لباس ها گاهی سخت هست و دیدن این اشتباهات گاهی شادی و خنده بروی لب ها به ارمغان میاره (البته با هدف بدجنسی). پس بهتره به توصیه های ما گوش بدید تا شما هم جز این افراد نباشید.

اگر دانشجو هستید و هیچ ایده جالبی برای لباس پوشیدن در دانشگاه ندارید حتما این مطلب را مطالعه کنید : برای دانشگاه چی بپوشیم ؟


رنگ شلوار اسلش چی باشه؟


شلوارهای مشکی
یکی از محبوب ترین رنگ ها، شلوارهای مشکی و ساده است که هم با بقیه لباس ها راحت تر ست میشه و هم چشم نوازتره و همینطور بهترین پایه برای پوشیدن لباس های مختلفه. معمولا هر ست شلواری که با رنگ های مختلف بیرون میاد، یک رنگ مشکی هم داره.

شلوار اسلش مردانه مد روز

عکس های طرح شلوار اسلش 98


خاکستری و بقیه رنگ ها
در حالی که سیاه و خاکستری محبوب ترین رنگ ها هستند ولی شلوارهای اسلش و ورزشی رنگ های دیگه هم دارند و یکی از محبوب ترین رنگ ها (بهتره بگیم ترکیب رنگ) سبز ارتشی هست و معمولا این رنگ در ست های مختلف میشه دید. پس رنگ های دیگه رو هم مد داشته باشید و امتحانشون کنید.

مدل اسلش پسرانه

مدل ست شلوار اسلش با کفش اسپرت


تیپ زدن با شلوار اسلش


برای تیپ های ورزشی و راحتی شلوارهای اسلش و ورزشی معمولا در مدل های گشادتر و بگی تر و رنگ های مختلف تولید میشه ولی برای تیپ های نیمه مجلسی انتخاب های زیادی در دسترس نیست که رنگ های سیاه، خاکستری، سرمه ای و نظامی و تنگ تر و جمع و جور هستند.

گالری انواع اسلش مردانه 2019

طرح شلوار اسلش ساده و طرح دار


کتونی های راحتی
این کتونی ها در رنگ ها و طرح های مختلف میاد. بهترین مورد استفاده از این کتونی ها هم با شلوار جین هستش. میشه با این کتونی ها تیپ های مختلفی زد اما بیشتر تو باشگاه یا ورزش های بیرون از باشگاه میبینیم.


کتونی های نیمه مجلسی
اما این دسته کتونی ها رو راحت میشه از کتونی های راحتی تمیز داد چون معمولا کوچکتر هستند و رنگ های کمتری دارند. در این چند سال بهترین گزینه برای پوشیدن با شلوار ورزشی بدون اینکه آزمون و خطای زیادی انجام بدیم و زیادی تیپ راحتی داشته باشند.

تصاویر مدل اسلش مردانه جدید

آموزش ست کردن شلوار اسلش با کتانی


راهنمای استفاده از کتونی ها


کتونی های کژوال بهترین گزینه برای استفاده روزمره هستند و تو لباس های کاری هم جا دارند.
کتونی های ساده بدرد وقتی میخوره که کمد لباس هاتون پر از لباس های مختلفه
کتونی های سیاه و خاکستری که زیاد تضاد ناجور با بقیه لباس هاتون ایجاد نکنند
و مهم تر از همه اینکه پوشیدن کفش های مختلف پیشنهاد میشه چون به هر شخصی یجور لباس میاد


نهایتا
هرعقیده ای که دارید فرقی نمیکنه در نهایت شلوارهای اسلش جایگاه شون ثابت شده و حالا حالا ها هستند، پس اگر نمیتونید این جایگاه رو متزلزل کنید بهشون ملحق شید. گزینه های زیادی هست و میتونید هرجور که دوست دارید اونها رو بپوشید ولی اگر حس خوبی به شما نداد ازش دوری کنید.

حالا چند تصویر از جدیدترین مدل های اسلش مردانه باهم ببینیم:

اسلش مدل جدید

ست شلوار اسلش مردانه با اسنیکر سفید

گالری مدل اسلش

ست مردانه با شلوار اسلش

مدل 2019 شلوار اسلش

شلوار اسلش مردانه 2019

انواع مدل اسلش پسرانه

گالری عکس و مدل انواع شلوار اسلش

فشن جدید شلوار اسلش مردانه

راهنمای خرید شلوار اسلش مردانه 2019

جدیدترین مدل شلوار اسلش مردانه و پسرانه

شیک ترین مدل شلوار اسلش کدام است

زیباترین مدل شلوار اسلش مردانه در رنگ های متنوع

مدل شلوار اسلش پسرانه سال 98