سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تیپ و لباس

صفحه خانگی پارسی یار درباره

با شلوار رنگ خاکستری چی بپوشم ؟

با Ø´Ù?Ù?ار رÙ?Ú¯ خاکسترÛ? Ú?Û? بپÙ?Ø´Ù? Ø?

* تیپ های غیر رسمی

رنگ خاکستری پس از رنگ مشکی جزو پرطرفدارترین رنگها در بین آقایان می باشد ,پس ترسی نداشته باشید و حتی از این رنگ در استایل های غیر رسمی خود نیز استفاده کنید. بهترین گزینه برای این انتخاب شما  شلوار اسلش با رنگ طوسی یا خاکستری می باشد. اگر شلوار خاکستری انتخاب کردید و میواهید تیپ شما کمی از حالت کلاسیک خارج شود و اسپرت تر به نظر برسید حتما از پیراهن یا تی شرت هایی با رنگهای شاد ست کنید.

گزینه ی دیگر شما برای استایل اسپرت شلوار جین طوسی رنگ هست. جین رنگ طوسی پس از رنگ آبی جزو دسته جین محبوب به حساب می آید. یکی از زیباترین و بهترین گزینه ها استفاده شلوارجین خاکستری با تیشرت سفید یا مشکی می باشد.

 

* ست شلوار با لباس

رنگ خاکستری جزو رنگهایی می باشد که بدلیل ترکیب رنگی سفید و مشکی خود با بسیاری از رنگ ها همخوانی داشته و قابل استفاده میباشد. انتخاب لوزی برای شما با شلوار خاکستری تیره پیراهن مشکی ساده می باشد تا استایل بسیار خاص برای یک قرار ملاقات خاص داشته باشید. این را فراموش نکنید که خاکستری جزو معدود رنگ هایی هست که در پووش با بالا تنه با رنگ خاکستری نیز بسیار خاص و جذاب می باشد.

- شلوار خاکستری با جلیقه یا ژاکت رنگ تیره نیز بسیار خاص خواهد بود.

 

* ست شلوار با کفش

رنگ خاکستری با کفش هایی با رنگ مشکی و سفید و قهوه ای بی نظیر خواهند بود. پوشش شلوار شما با این 3 رنگ پیشنهادی بسیار هوشمندانه و خاص خواهد بود.

 

* انتخاب نوع شلوار

شلوار کتان یا پارچه ای رنگ طوسی یا خاکستری با دو یا سه پیل جزو ترندهای امسال بوده , پس این شلوار را در انتخاب های امسال خود قرار دهید.